Obchodní podmínky

ROYBOCK s.r.o.

se sídlem V Jámě 699/5, Praha 1, 110 00

identifikační číslo: 02786001

zapsané v obchodním rejstříku vedeném MS v Praze oddíl C, vložka 223780

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.mujstastnydomov.cz a v kamenném obchodě na adrese V Jámě 699/5, Praha 1, 110 00


Základní ustanovení

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Zákazník má možnost se s obchodními podmínkami seznámit před uskutečněním objednávky.


Objednání zboží a uzavžení kupní smlouvy

Všechny ceny v internetové prodejně obsahují DPH dle platné legislativy.

Objednávku může zákazník učinit prostřednictvím internetové objednávky přímo na stránkách www.mujstastnydomov.cz.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem povinných údajů. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu a je povinen objednané zboží odebrat a zaplatit jeho celkovou cenu. Kupující je vlastníkem zboží pod podmínkou zaplacení kupní ceny a jeho převzetí.

Veškeré objednávky na této stránce jsou závazné. Tím, že zákazník odešle svou objednávku stvrzuje, že se pečlivě seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Po zadaní objednávky vám systém automaticky pošlu zprávu o přijetí objednávky, která bude následně vyřizována. V e-mailu budou i další pokyny k platbě (např. Číslo účtu při platbě převodem).

Zrušení objednávky – svou objednávku můžete zrušit pomocí e-mailu na info@mujstastnydomov.cz uvedením svého jména, čísla objednávky a Vašeho kontaktu do 12 hodin po objednání.

Odstoupení od kupní smlouvy

V případě odstoupení od smlouvy dle č.367/2000 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 pracovních dnů od převzetí zboží. Toto zboží, včetně originálního obalu, musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito. Součastí balíku musí být i faktura o koupi zboží v našem obchodě, číslo zakázníkova účtu (k převedení peněz při případné reklamaci) a ,,prohlášení o odstoupení ze smlouvy“. Pokud zákazník splní tyto podmínky, bude mu vrácena celá výše ceny za zboží. Odpovídající částka bude vrácena do 30 kalendářních dnů (§ 53, odst. 10).
Prodávající je ze zákona oprávněn účtovat si v takovém případě náklady, které mu s vrácením zboží vznikly. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady Kupujícího.


Nepříjímají se reklamace, při kterém si zákazník poškodil zboží sám, jelikož nedodržel pokyny od výrobce, jak se zbožím správně zacházet. Např.: vkládal porcelán do mikrovlny či myčky a výrobky se mu tímto neopatrným zacházením poškodily.

Kdy může od smlouvy odstoupit prodávající:

  •  Pokud má prodávající oprávněnou pochybnost o pravé totožnosti kupujícího.
  •  V případě, kdy není schopen doručit zboží v daném termínu.
  •  Tehdy, kdy se výrazně změní cena zobží dodavatele.
  •  Pokud se zboží již dalé nevyrábí či nedodává.


V těchto případech má prodávající právo odstopit od smlouvy. Prodávající také bude kupujícího informovat o tomto problému. Pokud by kupující již zboží zaplatil na účet, budou mu veškeré peníze za zboží vráceny na jeho účet.

Dopravní podmínky a cena

Tento internetový obchod spolupracuje s přepravní firmou PPL a s Českou poštou.
Dodací lhůta je dána způsobem doručení, který si kupující zvolí.

Zasilatelská společnost PPL doručuje balíky na soukromé adresy po předchozí telefonické domluvě (obvykle zasláním SMS) na čase dodání. V případě nepřítomnosti PPL balík opakovaně doručí následující pracovní den nebo po další telefonické domluvě.
Po odeslání zboží bude na e-mailovou adresu zákazníka doručena zpráva s číslem balíku pro sledování doručování záslilky na internetových stránkách

S Českou poštou doručujeme balíky pouze ,,na poštu" (na dobírku či při online platbě předem). S PPL doručujeme balíky i na Slovensko, kde je doprava též zdarma při objednávce nad 3200,- Kč

PPL nabízí i platbu kreditní kartou na místě. Sazba za transakci je 1,40% z hodnoty dobírky.

Ceny za dopravu

Tyto ceny v sobě zahrnují dopravu, případně dobírku a balné.

PPL s dobírkou cena: 139,- Kč
PPL s platbou předem: 112,- Kč
Česká pošta balík na poštu (dobírka): 145,- Kč
Česká pošta balík na poštu (platba předem na účet): 112,- Kč 

Všechny objednávky po ČR v hodnotě nad 3000,- Kč odesíláme zdarma – na naše náklady.

Slovensko - doprava zdarma nad 3200,- Kč! 

PPL s dobírkou: 250,- Kč

- pokud byste chtěli platit na účet předem, napište prosím do poznámek 

Tuto možnost zvolte před odesláním objednávky!

Zboží si lze i osobně vyzvednout v našem kamenném obchodě Můj šťastný domov na adrese Dům U Nováků, V Jámě 699/5, Praha 1 v blízkosti divadla ABC! :) Můžete zde platit hotově i kartou. Pro takto objednané zboží přijďte prosím co nejdříve, nebo zaplaťte předem. Děkujeme za pochopení.

Dodání zboží

  • Pokud je zboží skladem, zavazuje se prodávající vyexpedovat nebo předat dopravci zboží do 2 pracovních dnů od objednávky kupujícího. 
  • Zboží, které nemáme skladem, je možno objednat u našeho zahraničního dodavatele. Délka doručení se může lišit. Obvykle však do měsíce. Nyní naše "warehousy" sídlí v Německu a Holandsku, tudíž expedují zboží rychleji.
  • Ze zboží, které si u nás objednávate u našeho dodavatele, je třeba zaplatit 50% zálohovou fakturou. V případně nemožnosti dodání zboží Vám zálohu samozřejmě vrátíme celou!

Zboží u dodavatele: V tomto případě prodávající vždy kontaktuje kupujícího a bude ho informovat o stavu jeh objednávky. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

Způsob platby a převzetí spotřebitelem

  1. Platba na dobírku při převzetí zboží: Kupující může zboží platit způsobem na dobírku při převzetí zboží od dopravce. Před podepsáním přepravního listu by měl kupující zkontrolovat obsah zásilky a zda byl doručený nepoškozený. V případě, že by zboží bylo nějak poškozené, má kupující právo takovou zásilku odmítnout.
    Od převzetí zboží kupujícím začíná běžet záruční doba. V této době má spotřebitel právo na vrácení zboží (viz. Odstoupení od kupní smlouvy).
  2. Pltaba převodem na bankovní účet prodávajícího: Kupující může zaplatit zboží převodem na účet prodávajícího a dále také využít možnost osobního vyzvednutí na adrese Dům U Nováků, V Jámě 699/5, Praha 1, 110 00.


Zboží bude odesláno až poté, co se připíše částka na účet. Musí se tak stát nejpozději do 7 dnů, jinak bude objednávka stronována.

Převedení peněz je bez poplatků. A pro takové zákazníky platí cena odeslání zásilky bez dobírky.
V automatickém e-mailu dostane kupující další informace o platbě a své objednávce.

Číslo účtu: 2900617179/2010 FIO banka

Euro účet: 2600187779 / 2010 euro FIO banka

BAN CZ1820100000002600187779

BIC kód/SWIFT FIOBCZPPXXX

Adresa banky pro mezinárodní platby a platby v cizích měnách Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

Reklamační řád a záruční doba

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetové prodejny www.mujstastnydomov.cz a právním řádem platným v ČR.


Povinnosti kupujícího:


  • Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
  • Kupující může podat oprávněnou reklamaci těmito cestami:

Na e-mailovou adresu provozovatele: info@mujstastnydomov.cz

Poštou na adresu provozovatele: Dům U Nováků, V Jámě 699/5, Praha 1, 110 00

Povinnosti prodávjícího:

  • prodávající rozhodne o reklamaci do 30 dnů od doručení a informuje kupujícího elektronickou poštou.
  • reklamace bude vyřízena do 1 měsíce ode dne uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak

Nutno předložit:

reklamované zboží v originálním obalu bez porušení originální pečetě: stručný popis závady (čitelně) Náklady při odesílání balíku do sídla naší firmy si hradí zákazník sám. Při přijetí reklamace a následného odeslání reklamovaného zboží zpět k zákazníkovi, je hradíme my.

Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může značně zjednodušit proces reklamace.
V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu prodávajícího.

Nárok na reklamaci zaniká v těchto případech:

  • zboží se poškodilo při přepravě (nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • neodborným zacházením
  • 
zboží bylo poškozeno živly
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním či nesprávným používáním (např. Praní povlečení nad 60°C, ačkoliv prodejce doporučuje jinak. Nebo mytí porcelánu v myčce a jeho následné poškození.)

Vrácení zboží bez udání údajů

Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek používání, v originálním obalu a s dokladem (fakturou) o nákupu v našem e-shopu.

Nepříjímají se zásilky na dobírku! Náklady za poštovné si kupující hradí sám.

V případě nedodržení podmínek má prodávající právo odmítnout takové zboží a bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
Na vrácení zboží je třeba upozornit prodávající na e-mail info@mujstastnydomov.cz.

Zboží na reklamaci posílejte řádně zabalené (dopravce neručí za špatně zabalené zboží).

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku).

Délka záruční doby

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu. Záruční doba na většinu prodávaných výrobků je poskytována 24 měsíců.

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.


Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Veškeré informace jsou považovány za diskrétní a jsou zabezpečeny a chráněny. Všechny nakládání s osobními údaji se řídí zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Ceny

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny poštovného a ceny zboží v obchodě. A to bez upozornění zákazníků. Ceny uváděné na stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžiku, kdy zakázník učiní objednávku.

 

Pravidla pro dárkové poukazy (vouchery)

  1. Dárkový poukaz lze použít pouze na jeden nákup v e-shopu www.mujstastnydomov.cz

  2. Dárkové poukazy můžete kombinovat (pokud jich máte více)

  3. Pokud jste obdrželi dárkový poukaz v hodnotě 2000 Kč, Váš nákup musí mít hodnotu minimálně 2000 Kč (včetně poštovného a balného), aby se Vám sleva odečetla

  4. Peníze se nazpět nevrací

  5. Poštovné je zdarma od 3000 Kč

  6. Dárkové poukazy nemohou být rozměněny zpět na peníze!

  7. Dárkový poukaz nemůže být použit k nákupu jiného dárkového poukazu

  8. Při nákupu dárkového poukazu Vám bude na e-mail zaslán i jeho speciální kód, který se vkládá do kolonky "vouchery" před odesláním objednávky.

  9. Sleva se automaticky přepočítá.
  10. Při jakýchkoliv problémech nás neváhejte kontaktovat na: info@mujstastnydomov.cz

    Slevové poukazy lze použít pouze na nezlevněné zboží! Děkujeme za pochopení :) 

Pravidla věrnostního programu

Z každé 100 Kč dostanate 1 bod, za který získáte 2 Kč na další nákup.

Body nemůžete získat z již zlevněného zboží a ani je nemůžete uplatit na zlevněné zboží. 

Nasbírané body můžete vždy uplatnit až v další objednávce.

Body nelze převést zpět na peníze.

EET ZÁKON

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."